Maģistra darbs
Maģistra darba izstrāde ir studiju procesa noslēguma pārbaudījums.Inovāciju un uzņēmējdarbības MBA programmas studenti maģistra darbos pēta un analizē aktuālas problēmas, kuras ir iespējams risināt ar inovāciju palīdzību: jaunu produktu vai pakalpojumu ieviešana, procesu optimizācija uzņēmumos un citas.
Maģistra darbā jāizvēlas tēma, kura risina uzņēmuma biznesa problēmu, padziļināti analizējot to, gan no teorētiskā, gan no praktiskā aspekta. Patstāvīgi veiktā pētījuma apjoms ir 80 – 100 lapas, ietverot gan teorētisko analīzi, gan praktiskos piemērus un prognozes. Maģistra darba novērtējumu veido darba vadītāja un recenzenta atzīme un saņemtais vērtējums maģistra darba aizstāvēšanā.
Mēs patiesi lepojamies ar tiem absolventiem, kuri pētot sev interesējošās tēmas noslēguši maģistra studijas, saņemot visaugstāko vērtējumu:
Lauskis Guntis |
Jaunu produktu izstrādes komerciālais pamatojums biškopības nozarē Latvijā Commercial Justification for New Product Development in Latvian Beekeeping Industry |
MBA |
Lapiņš Dainis |
Eksporta attīstības stratēģijas izstrāde augsto tehnoloģiju uzņēmumiem Latvijā Elaboration of Export Development Strategy for High-Tech Companies in Latvia |
Dipl.ing., Mg.oec. |
Brakovska Vita |
Inovatīvas uzņēmējdarbības atbalsta mehānisma izstrāde Jūrmalas pilsētā Development of Support Mechanism for Innovative Entrepreneurship in Jurmala City |
Dipl.ing., |
Mišurovs |
SIA „Gateway Baltic” konsultāciju pakalpojumu attīstīšana Development of Consultancy Service for “Gateway Baltic” Ltd |
Dipl.ing., |
Abramoviča- Timpa |
AS „UniCredit Bank” personāla motivācijas sistēmas pilnveidošana Improvement of Personnel Motivation System in „UniCredit Bank” JSC |
MBA |
Blunavs Jānis |
Biznesa modeļa izstrāde jaunam pakalpojumam: „Virtuālā izstāžu zāle” Business Model Development for a New Service: “Virtual Exhibition Hall” |
MBA |
Pudāns Ainārs |
Jauna izglītības E-produkta ieviešana Latvijas tirgū Launch of New Educational E-Product into Latvia`s Market |
Dr.oec., prof. |
Juršāne-Piņķe |
Sortimenta paplašināšana un jaunu tirgu apgūšana SIA „ Karingo Vero” Extension of the Range of Assortment and New Market Expansion at “Karingo Vero” Ltd |
Dipl.ing., Mg.oec. |
Daugavvanaga Aija |
Privātbaņķieru darbības modeļa izveide A/s “Aizkraukles banka” Development of Private Banking Model at JSC Aizkraukles banka |
MBA Māris Millers |
Reinfelds Jānis |
Antiseptiska pārsienamā materiāla komercializācijas stratēģijas izstrāde Development of Commercialization Strategy for Antiseptic Bandage Material |
Dipl.ing., Mg.oec. |
Uresina Jeļena |
Restorāna „TurKebab” franšīzes modeļa izstrāde Franchising Model Development for the Restaurant “TurKebab” |
MBA |
Mūze Marika |
Uzņēmuma „FMS” procesu vadības sistēmas pilnveide Improvement of Process Management System in Company “FMS” |
MBA |
Apskati arī:
UZŅEMŠANA
Lai pieteiktos studijām, aizpildi elektroniski pieteikuma anketu ŠEIT ! Prasības, uzsākot studiju programmas apguvi: 1) profesionālais bakalaura grāds un/vai 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība, un vismaz 2 gadu uzņēmēja pieredze vai pieredze vadošā amatā; 2) akadēmiskais bakalaura grāds sociālo zinātņu jomā vai tam pielīdzināma izglītība, un vismaz 3 gadu uzņēmēja pieredze vai menedžmenta darba pieredze...
Biežāk uzdotie jautājumi
Kāds ir studiju ilgums? MBA studijas ilgst divus gadus jeb četrus semestrus, ja iepriekš iegūts akadēmiskā bakalaura grāds, tad papildus pusgads jāvelta profesionālās kvalifikācijas darba izstrādei...